Porous Formation & Virtuosity workshop

V listopadu 2013 uspořádala plaforma Re.Code.Nature v ústavu Molab na Fakultě architektury v Praze workshop, při kterém si účastníci vyzkoušeli metody návrhu s využitím simulací chování hejna.

Při práci také propojovali aplikaci Processing s Autodesk Maya a ZBrush. V závěru práce byly experimenty asocivány s předměty každodenní potřeby.

Porous Formation & Virtuosity workshop
Jan Homolka: Initial design of chair. Simply a chair.
Vedoucí práce Martin Gsandtner

Porous Formation & Virtuosity workshop
David Friml: Initial design of orbital CityScape. Stratgy of new urban spatial emergence.
Vedoucí práce Martin Gsandtner

Re.Code.Nature(r) se prezentuje jako mezinárodní vzdělávací platforma se sídlem v Praze. Nabízí škálu vědomostí z oblasti digitállně řízeného navrhování a výroby formou workshopů. Zaměřuje se na Processing, ww, Python, Grasshopper a nabízí také možnosti výuky práce v Autodesk Maya, McNeel Rhinoceros, Blender a dalších programech. Zkoumá logiku a techniky navrhování v architektuře, designu a umění s pomocí vědy, přírody a lidských zdrojů.

Více informací: www.recodenature.org

Rubrika: Projekty
Vydáno: 03.12.2013
Počítadlo: 2212 čtenářů

Komentáře k článku

K článku zatím nebyly přidány žádné komentáře.

Přidat komentář


Sun Mar 24, 2019 08:24:40
CAD Zone Eshop SketchUp Rhino V-Ray AutoCAD LT CADprofi

CADzone.cz
věnováno CADu...